Monday, December 16, 2013

may I???


may i borrow your shoulder??

mau betul menangis..bukan pasal apa.. at last, event last da habis.. tinggal mo hantar report biomech ja sekarang ni...

macam lama betul tidak update apa-apa kan.. aku busy yang paling gila sebenarnya.. okay kenapa??

i feel like a zombie!!!

semalam baru habis program dinner dengan MMK.. dan aku jadi ajk PDI... serius aku tak tahu apa-apa pasal PDI.. memang susah juga bila kena buat montaj guna software yang aku tak pernah buat.. yalah..budak macam aku ni mana tau buat video selain movie maker kan.. ada sony vegas pro pun aku tak reti guna..apatah lagi ni haa.. hahahah...

memang pening buat montaj.. dari tengahari sampai ke petang..hahahha.. tapi yang bagusnya aku dapat belajar software baru.. kan..aku suka belajar software ni.. hahahah... sebab aku rasa life aku lagi di hadapan laptop kut.. wakakakaka..

dah habis tension tu semalam.. hari ni pulaada pameran poster... alahai.. aku ajk persiapan tempat.. memang pening gila sebab pada dasarnya set up plan yang diluluskan oleh pensyarah dah tak boleh pakai.. nasib baik pensyarah okay ja.. 

terima kasihlah kepada member-member yang datang tolong dan bagi aku idea untuk susun semua.. sebab aku memang dah tak boleh berfikir secara waras da.. tapi bila dah banyak sangat pendapat dan suruh aku buat keputusan itu part paling menggilakan.. bukan tak suka dengan pendapat mereka.. tapi otak aku yang letih ni memang takleh fikir.. aku cakap dengan dorang, buat je camana pun..tak kisah..

aku tahu muka aku masa tu dengan nada aku memang dah macam nak kena penampar dah... hahaha.. bukan apa.. penat tak habis lagi kan..pening pula tu.. aku sampai terduduk dan rasa nak menangis.. tapi tengok member-member yang turun padang tolong, buat aku semangat semula.. terima kasih semua! anda adalah kekuatanku..ikhlas aku cakap.. bersyukur sangat korang ada...

yang tak datang tu aku tak nak cakaplah kan.. maybe ada kelas dan ada perkara lebih penting nak buat.. lagi pun ini tugas aku ngan ajk aku kan.. bukan tugas mereka.. heheh.. tak apa kawan-kawan.. saya faham.. :)

last sekali.. alhamdulillah.. sebab semua dah selesai..tahniah kepada semua pemenang.. hehehe.. terima kasih kepada MT,ajk-ajk, group member dan bestie.. :)

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

1 comment:

aTieYusof Family said...

Alhamdulillah! selesai juga kan cikgu.. mmg kena say thanks lah pada kawan2 yg byk menolong tu..:)