Tuesday, December 24, 2013

Kisah Tika


aku cuma nak cakap kalau tengok movie ni dan dengar lagu ost dia mesti teringat kat orang tu...

orang tak penting pun.. tapi berjaya membuatkan aku ingat kat dia kalau layan lagu tika..

hahaha.. sebabnya?

mula aku kenal dia aku rasa dia poyo sangat..

bila dah stay semeja sambil borak-borak nampaknya dia gila-gila macam aku jugak..

kenalkan aku dengan kedai mamak yang jual mee goreng+ ayam sepotong dengan harga rm3.50.. (mana mau cari kecuali di penang...)

yang boleh berbual-bual dengan aku macam dah kenal bertahun-tahun..padahal kenal baru beberapa hari..

but there's nothing special between us.. sekarang pun dah tak kontek.. bak kata alyah, "tak mungkin kerana sayang, hanya kadang-kala aku terkenang.."



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Lagu kenangan lah ni Akma..hehe..pweet..imbas kenangan kah? hehe...

Akma Dk said...

hahahah...xla kngn sgt kak tie..wjib t'ingt org tu kalo dgr lagu ni..