Friday, December 27, 2013

Jalan-jalan cari pasal

Assalammualaikum dan selamat hari jumaatyang terakhir bagi tahun 2013.. hehehe..

macam lama tak update apa-apa dalam diari online ku ni.. bukan busy, tapi tak ada mood nak menaip.. entahlah..kemalasan tu datang tiba-tiba.. aku online juga.. tapi MALAS.. haiiyaaa.. maaf pada blogger yang lain, tidak sempat terjah blog kamu.. huhu.. aku ni kalo mood blogwalking datang, memang akan baca semua blog sampai ke malam..hahah..

btw, 
minggu lepas aku adalah pergi ke KL kan.. nak membeli barang kiriman orang kampung.. hahaha... dengan siapa??? ofkoslah dengan member yang selalu teman aku g KL..hahah...



mula-mula dah naik bas dari tanjung malim memang terus pergi masjid india.. yalah.. sana ja pun shopping.. saja mau pergi sana dulu..sebab kalau pagi-pagi mesti tak ramai orang.. aku tak suka sangat sesak, nanti aku sesak nafas+ pening.. hahah...



ni haa... member sempat lagi tangkap gambar aku yang tengah kira bajet.. yalah.. tak pasal-pasal over pula kan.. btw, beli tempat kakak ni murah gila... plus dia bagi free give pula tu..hahahha... cuma shawl semua dia jual mahal laa.. ala shawl beli tempat lain... 

dah lepas pegi masjid india.. kami pergi TS pula.. haiyyaa.. kalo pergi KL wajib pergi TS.. sebab barang memang murah-murah.. hahahha... puas hati cuci mata..

oleh kerana hari raya krismas hampir menjelang tiba, maka TS pun dikayai oleh pokok-pokok krismas.. heheheh.. kami ambil kesempatan bergambar.. ahaks..!!

eh.. gambar kat atas tu sebenarnya gambar tangga musical, kat TS.. kalo jalan kat tangga tu akan bunyi piano.. heheheh.. style tak style.. :)


ownie sempat ambil gambar tak senonoh ni.. hahahah....


hahahha.. tak sah kalau tak ambil gambar kat cermin.. haa.. ni la ownie.. ada juga gambar dia.. ahahhaha...
ayu dia di ahri tersebut.. hahahah...

aku yang nak shopping tapi dia yang banyak beli.. yalah..aku ni kan cerewet sikit... penat ownie layan aku jalan 1 TS tu.. 4 jam jalan tanpa henti.. ahahahaha... sakit kaki aku.. last-last aku tak beli pun.. hahahah... 

aku nak beli baju sebenarnya..
tapi semua baju aku tak berkenan.. hahaha...
tak apalah...



dah siap kat TS, kami ke puduraya.. memang saja shopping kain kat kedai 1 malaysia.. hehehehe.. murah laa.. heheh.. yalah.. takyahlah nak angkut kain-kain tu kat TS kan.. hahaha..

bajet memang bajet.. tapi terover bajet juga.. haiiyyaaa.. tak perasan.. hahahah...
pastu,. sambil tunggu bas kami makan lah kononnya.. 
gambar aku makan tu aku buat profile pic kat facebook..
mama komen, 

"waaa..anakku... makan jugaa.. alhamdulillah.."

something like that lah.. hahah.. makan jugalah.. cuma kontrol.. hahaha.. kata mau turunkan berat badan kan.. heheh...

 hari ni pula aku akan pergi ke kajang.. nak jumpa dengan kak mas... hehehe... so, next time aku akan upload gambar dengan dia pula... haiyyaaa.. orang sibuk study, aku pergi jalan-jalan pula.. hurrmmm...


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Amboi cik adik manis, round2 KL ya..hehe..best nya...:)

Akma Dk said...

heheheh.beli brgn yg di kirim ba ni kak..hahah