Saturday, December 21, 2013

Exam Mood!

Assalammualaikum..


today is SABTUday..
revision week already start.. 
but me???

masih dalam angan-angan untuk mencapai di awangan.. alahaiii... mood study belum mari lah... esok nak pergi keluar KL pula.. nak beli pesanan orang kampung.. best kan?hahahha...

btw, this is just a short entry sebab aku tak tahu nak taip apa.. aku cuma nak tahu aku dah nak exam..

plus.. dah nak balik kampung...

plus, for the first time aku tengok carry mark.. selama ni tak pernah tengok pun.. dan aku akan berjumpa dengan pensyarah atas ketidakpuasan hatiku ini.. hahahaha.. macam??

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Cepat2 lah mood belajar tu dtg sis.haha..
amboi..mo jln2 KL tu besok..bestnya! take care tau..:)

Akma Dk said...

heheheh.. Alhamdulillah..selamat balik sudah ni kak tie.. :P