Friday, November 22, 2013

Sepetang bersama Chiq Azza

"ku sayang kepadamu, dayang cinta kamu..kau pengubat di kala pilu.."~ Dayang sayang kamu by Dayang Nurfaizah

haa...bukan dayang norhayatul akma tau..hahahaha..

assalammualaikum....

tadi kononnya nak cari bahan untuk buat projek recycle..tapi,tak jumpa apa-apa.. aku dan chiq (beginner photographer) pergilah ke tasik proton city.. tiba-tiba chiq cakap, "eh,akma! cam cantik je amek gambar kat sini.."

since aku tak banyak gambar..aku pun setuju untuk menjadi model tak bertauliah chiq.. hahahah.. btw, ni lah hasilnya...


nak fokus matahari tu sebenarnya..tapi kamera tak berapa nak canggih..hahahah


"tak yah nak post menggoda sangatlah akma.." ~chiq


"chiq ambil gambar ke chiq??"~ aku


err..hehehhehe


dalam banyak-banyak gambar,aku paling suka yang ni.. :)


"situlah cantik...."~ aku


"akma..tau tak tu sign apa??"~ chiq


okay..gambar skemaa...

bagi aku chiq ni walaupun beginner, gambar dia ambil cantik-cantik tau..dia tengah belajar lagi ambil gambar sekarang ni.. oh, ya! btw, ni guna camera phone ja..next time kami akan datang dengan real punya camera..hahahah... 

kalau orang pandai ambil gambar, orang yang tak cantik pun bole jadi cantik..hahahah ^_^


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

5 comments:

aTieYusof Family said...

wahh..ada bakat sdh tu sis mo jadi model...haha. Mmg cantik lah view2 tu..;)

Akma Dk said...

hahahah..cameragirl yg pndai cr angle tu kak tie..hahah

chiq azza said...

Kriikk kriikk.. Jgn lupa mntak pic black n white pada chiq.. Hehehe

chiq azza said...

Kriikk kriikk.. Jgn lupa mntak pic black n white pada chiq.. Hehehe

chiq azza said...

akma.. chiq rindu saat ni... bila tgk pic nii.. alaaahhaaaaii.. rindu nyee time2 mcm nii..