Thursday, November 14, 2013

Review - Kitab Terfaktab

Assalammualaikum dan selamat malam...

macam aku cakap dekat post aku yang lepas, aku ada beli 2 novel kan.. ermm yang satu aku dah khatam.. yang Kisah Terfaktab.. Tiket ke Neraka tengah otw..

btw,
aku nak cakap ni.. kitab terfaktab ni memang sesuai untuk mereka yang nak MOVE ON tapi tak dapat nak move on juga macam aku ni ha.. hahahah.. kena kut ngan aku.. haiyaa.. sabar ja lah...

yang bestnya apa yang mereka tulis, cerita dan taip berdasarkan kisah sebenar, pengalaman dorang dan apa yang dorang nak alami.. hehehe.. dan aku bersependapat..cuma adalah topik yang aku tak berapa nak setuju.. macam bila break-up jangan jadi kawan your ex...

sebab?
aku jenis yang macam tu.. aku dengan ex aku still okay dan baik.. sebab we start with a friendship and i don't want to over it with such of thing yang menyebabkan hubungan kawan tu jadi terputus.. yalah mungkin sebab musabab aku putus cinta tu taklah teruk kan.. yakah? ka.. pasal ni lah aku susah mau move on?? ermmm....okay... got it...


sebenarnya aku teringin sangat nak move on.. ya betull TERINGIN SANGAT! tapi aku cuma tak nampak mana jalan nak move on tu... memang susah mencintai orang yang kita tak suka at the first place.. orang yang kita langsung tak berkenan..

aku tak mau jadikan orang sebagai rebound boy aku..aku mau cinta yang telus.. ceh.. ayat aku di tengah malam ni.. hahaha.. dan aku pun tak mau jadi rebound girl.. kah!kah!kah! tapi serius aku bersedia untuk mencintai semula..please someone buat aku jatuh cinta..hahahah...

dahlah habis sudah merapu.. nite! esok mo menghadap mr.biomek ag..

A thousand words won't bring u back, I know because I've tried..neither with a million tears,I know because I've cried. #kitabterfaktab

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

6 comments:

aTieYusof Family said...

Sila pandang ke depan sis..Plz move on..haha..insyaAllah lama2 nti ok kali kan boleh lupa ex tu..lg pun still kawan lg kan.. klu ada yg berkenan, cuba lah buka pintu hati tu utk menerima..mana tau 'org baru' itu yg terbaik buat cikgu..:):)

Akma Dk said...

hahhahah..terima kasih atas nasihatnya kak tie.. Inn Shaa Allah..tgh tunggu org ketuk pintu hati ni..hahahah

Liza Licha said...

bila dh nak move on tu mesti sekali sekala nak menjeling ke belakang kan? tapi kuatkan hati ye :) all the best sis

Akma Dk said...

heheheh.. Inn Shaa Allah sis.. bila dah jumpa org yg sesuai,xkan menoleh lg kut.. :)

nEo larA said...

yunk...bilik depan nak pinjam buku tu..hehehehe

Akma Dk said...

hahahah..kena tunggu turn la jiran.. ;p