Sunday, November 10, 2013

misi Kedah (Part 2)

Assalammualaikum dan selamat malam...
hihihihi... beberapa hari yang lepas aku ada cerita pasal Misi Kedah Part 1 aku... dan seperti yang ku janjikan aku akan update misi kedah part 2.. aku memang suka update benda ni lambat-lambat..hahahah..

kata orang alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan..
alang-alang aku dah sampai kedah, jangan lepaskan peluang bertemu geng orang kedah dan pusing-pusing kedah...

so, dipendekkan cerita aku dan ownie sekali lagi keluar dan dating bersama konco-konconya yang salah seorangnyya konco aku masa dekat uitm dulu..ahaks!!

so let's the picture story beginnnn~~!!


sebelum ke tasik jitra seperti yang dijanjikan oleh kami dengan konco yang lain, kami pergi Alor Setar Mall dulu.. dan.. aku sangat berkenan baju di atas,.. seyes! memang nak beli.. sekali tengok harga..NAH!! hamek kau.. lebih setengah ratus harga dia.. terus cancel..duit tu, boleh aku buat beli macam -macam.. hahahah...


pastu kami ke tasik jitra lah.. yang kat atas ni... gambar Shira, ownie dan owner blog ni lah..hahahah



dan finally!! aku jumpa dia ni.. kebetulan dia ni geng ownie so senang aku nak jumpa dia.. nama dia Hanisah, ownie and the geng panggil nisah.. tapi kami panggil dia kedah.. aku selalu tersasul paggil dia kedah.. hahaha,..



kami dua-dua ex hoteliers.. kenapa?? aku da tukar profession kepada pendidikan.. dia pun dah tukar kepada human resource...

btw masa mula-mula jumpa tau apa dia tanya..

HH: kema, sapa bf hang sekarang..
me: tak dak aih.. tak jumpa pengganti lagi..
HH: yang lama terkesan sangat kut....

HAHAH.. gelak!


hmmm..ntahlah...yang ni konco-konco dorang lah ni.. sempoi...


motif???


banyak makanan.. tapi tak habis.. Astaghfirullahalazim... sesungguhnya membazir itu amalan syaitannnn.. meh sini aku makan perabih!heheheh


motif sekali lagi???


ni gambar kelas ttepi tasik lah kononnya... semua orang kedah..aku orang sabah.. 



Kedah!! hang buat pa ngan aku!!hahah


hahahaha...suma tak sedia...ketawa sebab ownie nak minta tlong abang-abang kat sana tangkap gambar kamii suma..

*macam nak minta tolong amek gambar jeee~~


ownie tak berjaya lagi nak minta tolong.. masih kami berlima...



yang ni muka ownie ada.. hehehe..



kedudukan yang sama dengan posing yang berbeza..hahahah


errrrr..... ^_^'


ni gambar kami berenam..hahah.. abang tu dah nak tolong dah amek gambar kami..hahah



aku ngan ownie.. hahaha...



ni ownie dan konco-konconya...hehehheheh

sebenarnya nak jumpa kak ros sekali.. tapi dia tak dapat nak keluar sebab takdak transport.. kesian...huhu.. lain kalilah ya kak ros... Inn Shaa Allah... dan terima kasih ownie n the geng yang pertemukan aku ngan Nisa..hehehehe....


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: