Tuesday, November 12, 2013

Dari Kedah ke Kuala Lumpur

"u can run but u can't hide.... imagine u like soda ice.. fell boring in summer in twilight.. i love you bebeh!!"~ Waiting for a lucky day by Art Of Arje

Assalammualaikum dan selamat pagi everybody..

hari selasa bersamaan hari kedua di minggu ke-9.. still got 5 more weeks before final exam.. dan wah!!! tak sabar nak tinggalkan sem ni.. well why?? ihihihi... sangat menyeksakanlah sem ni.. aku rasalah.. tapi seksa untuk kebaikan di masa hadapan.. kalau ditanya dengan batchmates, mostly tak sabar nak final.. orang takut nak final.. kami tak sabar.. hahahahha...

btw,
masa cuti tu aku ke uum kan.. tapi taklah seminggu.. hari isnin aku dah bergerak balik ke UPSI dah.. hehehe.. saja nak buat kerja kononnya! padahal.. buweekkk! takda maknanya.. satu pun haram tak gerak.. hihihi...

okay, tak cukup berjimba di kedah hari tu.. aku dan ownie berjimba lagi kat KL.. as usual, aku memang nak plan beli baju, kasut.. tapi.. aku beli benda lain... errrr....dahlah...


heheheh.. masa nak tunggu monorel.. sempat aku ambil gambar.. hahahah.... comel tak cik kema?? *buwwekkkKK



dah jalan satu Times Square.. rasa cam lapar lak tengok food court.. ownie terus ajak aku gi makan.. haa.. ni lah cik kema yang tak senonoh.. hahaha....


dah habis makan.. tiba-tiba terjumpa geng hoteliers ni.. yana a.k.a kakak.. argghhhh... terjumpa dia ha kau.. menjerit terus peluk kuat-kuat.. betapa rindunya kat dia.. dia ni salah satu housemate aku masa dekat penang.. geng aku yang selalu sama-sama jalan kaki ke karaoke, lepak dan tengok bola kat nashmir, beli oblong tengah-tengah malam.. dia ni lah..

btw, ada sorang lagi geng gila macam aku dan dia ni.. kak mas.. hahahah... kamilah budak jahat!! ;p



pastuh, aku ngan ownie pergi masjid iindia.. aku nak cari kasut kononnya.. sebab kasut aku eh selipar memang dah nazak dah.. hahah.. orang tengok pun macam selipar tandas dah..hahahahha...

tapi malangnya,
kaki cinderella aku ni susah nak cari kasut.. sedih aku nookkk.. grrr....
lastly, ownie yang beli kasut..

abang-abang kat kedai tu cakap, ala dik..try dulu saiz 39 ni.. manatau muat..
aku dah faham sangat ngan kaki aku ni.. mana muat saiz 39..haiyaaa...

aku memang susah cari kasut.. lastly, sandal juga aku beli..aku mau kasut!! T_T


dah penat jalan.. sampai aku sakit pinggang..bukan apa.. ada 'problem' hahaha... aku dan ownie terus ke pudu central..sengaja p awal..nak lepak karaoke dulu..

aku kan kaki karaoke..dan ni first time sem ni aku melalak..memang habis-habisanlah!!
walaupun suara tak sedap mana, semangat tu penting.. hahah..

last song,
She's Gone..
rasa mau nangis nyanyi lagu tu..hahahha..lucu!



hehehhe.. ada juga gambar kami berdua kan.. hahahahhaha.... gemuknyaa maakkkkkkk!!!


dan inilah pendapatan aku dekat KL nuuu.. aku memang suka baca buku macam ni..hahaha.. nak menyedarkan diri katanya...tapi tak insaf gak.. apa nak jadi dengan aku ni.. hahahah..



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

JunAina said...

Kat Time Square tu syokkan kalau shopping baju2 ala korea tu, murah berbanding tempat lain...

Akma Dk said...

tu laa..hehehe..puas shopping dekat sana.. :)