Monday, November 11, 2013

Congratulation Bestie~!!

Assalamualaikum dan selamat tengah malam...

dah bernyawa dah kolej ni.. hehehe..aku dah tak takut dah nak gi toilet malam-malam..sebab ahli-ahli rumah dah sampai..ahaks!!

dan bila mimi dan naqiah sampai aku terima berita yang mengejutkan oleh mimi.. hahaha.. sampai sekarang tak percaya..

mimi: Akmaa!!!!aku ada benda mau cerita dengan kau!!!

aku: *datang duduk atas katil mimi.. napa mie? kau sudah !@$%^??

mimi: sambil bagi aku cincin.. yaa...

aku: SHOCKED!! mieee!! kau biar betul!!

mimi: yalah.. sambil tunjuk bukti..

aku: mieee... congratulation~~~

btw, mie.. tahniah sebab sudah jadi #$^@ orang... hehehe.. pasnih tidak boleh sudah gila-gila macam dulu.. hahaha.. ada batas sudah..kekekekeee!! semoga kau dan dia berbahagia hingga ke syurga... Inn Shaa Allah.. love you!!!

seperti yang kamu semua cakap! jum teruskan misi "Pencarian Bf Akma".. hahaha.. lucu eh kamu ni..


inilah encik hero si mimie,.. hehehehe...

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: