Wednesday, November 6, 2013

Cikgu Ballant dalam kenangan

Assalammualaikum dan selamat malam semuaa...

dapat berita sedih baru tadii..



aku adalah batch 2007 smk beluran II dan serius mendiang sempat mengajar kelas aku mata pelajaran pendidikan Jasmani.. mendiang baik orangnya dan sangat disenangi oleh murid-murid.. walaupun pada mulanya aku rasa takut dengan dia sebab dia selalu bawa rotan ke mana saja.. tapi sebenarnya dia baik..dia tak garang pun.. aku tak pernah tengok mendiang marah..

lepas ja aku dapat berita ni aku terus ke akaun facebook mendiang.. Ya Allah betapa sedihnya aku tengok gambar terakhirnya..


tak sangka cikgu ballant menghidap penyakit cancer.. sedih aku tengok.. sedih tak dapat jumpa dia buat terakhir kali.. 


semoga isteri dan keluarga mendiang kuat dan tabah mengharungi dugaan Tuhan.. takziah.. R.I.P ;'(




♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: