Sunday, November 24, 2013

Cerita Rock Climbing

"we will, we will rock you!!!" ~ we will rock you by Quenn


Assalammualaikum...dan selamat berhujung minggu...

semalam bersamaan 23 november 2013 aku dan budak-budak kelas iktisas rock climbing pergi outing rock climbing dekat One Utama... tengok gambar di atas.. ahahhaha.. ganas takkk????


ini aku punya member card lah kononnya.. hahahaha...oleh kerana nama terlalu panjang, nampak perkataan tu ja lah..hahahah... memang masa nak naik tu ketar jugalah..sebab tak pernah kan naik...tiba-tiba g naik..tengok wall dia pula mak aih tinggi...


us.. hahahah,,yang perempuan ja lah.. kami pergi semua 22 orang jaa.. yang lain tak dapat datang... kesian...


ha... ni gambar kitorang semua.. kecuali cameragirl la takda kan.. hehehehe.. kira cam pelik gak..first time ke shopping mall dengan sport attire.. hahahaha.....


angkat jangan tak angkat.. hahahah.. siap bawa tali, helmet, dan barang-barang lain.. sebab memang nak guna barang sendiri.. save budget sikit kan.. biasalah..student kenalah save..tak ada duit kan..heheheheh....



sabahan girl.. heheheh.. Puan Mimi, Cik Kema dan Cik Ellisa.. hahahah.. dah puan dah bestie aku ni.. ^_^ ni tiga-tiga muka kelaparan.. yalah tak ada makan lagi..haiyyyaaaa...


aku yang sebelah atas tu.. masa nak naik tu memang takut gak.. hahah.. aku cakap dengan dorang siap-siap yang aku ni berat orangnya.. hahaha.. nasib ada yang sanggup sokong dari bawah tu.. hahaha....

sampai kat sana..aku dah ketar.. sebabnya..aku dah tak yakin nak naik lagi. aku tak jumpa batu yang sesuai nak dicapai dan dipijak..arggghh!! aku dah jerit.. "aku nak turun weiii!!" 


tengoklah.. mimie sampai boleh kejar aku.. hahahah..lepas tu, aku terr'down'kan motivasi si mimie.. hahahah.. yalah aku dah takut kan... tambah tangan aku berpeluh.. hahah... haiyyaa.. i'm sorry mimie,kasih takut kau.. hahahahah...

pastu, kawan-kawan yang ada kat bawah bagi aku kata-kata semangat suruh naik sampai atas.. dorang bagitahu batu mana yang kena pegang..hahahah.. lawak gak...

pastu nak turun, mula-mula aku tak confident.. berat kut aku..hahahah..jap g orang yang pegang tali kat bawah tu tak dapat nak tahan..hahahah.. tapi dia yakinkan ja..dia suru aku turun..haaa..nasib baik...hahahah...

lepas dah panjat-panjat tu.. kami pergi cari makan..kebuluran sudahhh..hahahah..lepas makan pergi jalan-jalan sebab bas datang pukul 10 malam..huhuhu..pergilah ukur keluasan one utama yang sememangnya luas tu..hahahah...


aku kalau tak beli komik ka, novel ka, mesti tak sah.. hahahha..beli lagi lawak kampus.. ;p hahahhah...


terjumpa Daiso.. aku belilah ni..aku memang addicted dengan benda ni sebab aku ada problem white hat kan..hahahahaha... kesian... tengah pakai sekarang ni..hahhaah....nanti aku update hasil dia.. :p




♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

7 comments:

aTieYusof Family said...

uiks! ganazzz oh sis...ahaha
klu kak pun disuruh cuba ni sukan, mo juga try..mesti best & mencabar...:)

Akma Dk said...

best~~ heheheh....mcm mo naik lg..

Normazrena Aerwanto said...

hahahaha ... kita naik lagi akma .. siuk ni...

Akma Dk said...

hahahah...mesti!

Nina Maslizza said...

boleh baca lawak campus kat FB fan page dia

Akma Dk said...

nina: yup...sllu gk pegi fan page dia.. tp suka nk kumpul bhn bacaan...

ChiQ Azza said...

camera girl emg slalu xde... menyampah!