Friday, November 8, 2013

Beautiful GoodBye~~

"i remember your eyes were so bright"~ beautiful Goodbye by Maroon 5

Assalammualaikum...

aku bosan sebenarnya ni.. hahahaha.. nak buat assignment, mood belum marii.. haiyyaaa... hahaha.. datang lak malas aku masa akhir-akhir semester ni...adoii.. dah lah banyak kerja tak settle lagi...

semalam after a long time, kita chat.. hahaha.. tiba-tiba rasa rindu nak berbual..walaupun chat ja kan.. pastu lepas dah chat-chat.. aku rasa nak baca lak conversation kami masa awal-awal kenal dulu.. boleh pecah perut aku ketawa..

kenapa aku nak cerita pasal ni? haiiyyyaaa.. am i secretly admire with him?? ohmai,ohmai,ohmai!! no..nooo... jangan buyay... hahahaha...tapi kalaulah betul dia nak aku macam yang dia cakap semalam, boleh pengsan aku..wah!

aku ni tak habis-habis berangan.. haiyyaaa.. siapalah aku ni kan....kah!kah!kah! dahlah.. malas nak merapu.. nak menaip pulaa.. hihihi.. daaaa~~~

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: