Sunday, November 17, 2013

Annoying COFFEholic -,-

"bermula ku temu gadis berkaca mata, comel,anggun, ayu, cantik paras rupa jelita.. tinggi 5'3 laksana primadona"~ Infiniti Cinta by Zizan ft Kaka


first of all aku nak ucap terima kasih kepada zizan, kaka dan penulis lirik bagi lagu infiniti cinta kerana telah memujiku.. hahah.. tak faham? sila baca lirik di atas.. BERKACA MATA, tinggi 5'3 hahahahah.. susah-susah ja.. ;p

eh..lupaa... Assalammualaikum wahai online diariku~

COFFEholic

teringat masa di kedah hari tu, mak ownie tanya aku minum KOPI tak? kalau dekat sabah orang panggil kopi tumbuk.. heheh.. alaa.. yang ori tu.. aku cakaplah minum.. hahaha.. terkejut dorang.. hehehe.. aku memang minum pun.. kalau dekat rumah tu, asal kenduri mesti beli kopi tumbuk.. sebab orang-orang tua mana minum kopi ready made kan..tapi selalu tak habis.. tukang kasih habisnya, akulah! hahahah

kopi ni kata orang buat tahan mata kan.. kalau tak mau sila minum kopi.. tapi aku.. tak ada kesan pun..hahaha.. aku ada angan-angan tau mau beli mesin kopi tuu...ni sebab masa praktikal, duduk dekat private lounge hari-hari buat kopi kali.. sedap...hehehe...


Annoying

tadi masa pergi Seminar Kerjaya Dalam Sukan.. adalh satu hamba Allah ni mesej aku dengan bunyi.. "Akmaa..."

okay, i thought that person kenal aku lah kan.. tapi aku tak kenal no fon siapa.. aku pun tanyalah siapa dia tu.. boleh sampai sekarang dia tak balas..alahaiii.. sakit pula hati kite... btw, kepada penghantar sms tu andailah anda salah seorang kawan-kawan aku.. tolonglah.. mesej balik.. hahaha...

kenapa tak call?
alahai..dia yang cari aku..buat apa aku nak call? ego gila.. bukanlah..kalo benda penting mesti dia urgent nak cakap something kan.. tapi, rasanya tak penting kut.. saja nak main-main.. hahaha..

okaylah.. aku tengah layang manjalara ni..heheeh.. rindu sangat nak tengok.. :)

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

kakak dulu2 minum juga kopi tp skrg kurang sdh.. abg plak mmg peminat kopi tegar smpi skrg..
peminat kalik tu cikgu..hehe

Akma Dk said...

tu laa.. mo kasi krg jga ni kak..hehehe