Thursday, October 3, 2013

You're the answer for a girl like me~


malam ni rasa mau jiwang lagi..wahahaha.. ni sebab budak-budak ni lah tanya pasal cincin yang aku pakai ni.. kontraversi sungguh cincin ni kan.. pernah sekali mama tanya cakap kalau aku mau tunang,aku kena buka cincin ni.. oh!no mama.. tidak akan ku lakukan.. aku sayang cincin ni.. sentimental value kut.. hahaha..

kadang-kadang bila kita penat nak berharap dan menunggu sampai masanya kita berputus asa dan move on.. aku harap lepas ni bayang dia takkan ada di fikiran aku lagi.. wajah dia takkan hadir dalam mimpi aku lagi..kalau hadir juga.. haa..aku mau lompat-lompat atas badannya.. heehehe..

sebenarnya ada juga orang di sana yang sedang berputus asa dengan aku.. hurmmm..susah kan.. yang kita kejar tak dapat, yang ada jatuh berciciran.. betulkah begitu?hahahah.. memang dari dulu animal instinct aku ni cakap dia tu baik.. tapi masa tu aku tak cukup berani untuk terima dan masih belum dapat move on.. bila aku sudah  sedia, dia pula give up.. sabar jak lah..kalau ada jodoh takkan ke mana kan..hahah..

there's someone yang aku kenal sangat rapat still berharap walaupun sudah aku cakap aku tak dapat anggap dia lebih dari kawan.. betul.. kawan aku cakap dia good looking, baik, agama pun okay..tapi hanya kerana 1 sebab sudah cukup meneguhkan pendirian aku.. aku tak mau jadi punca perbalahan hanya kerana keinginan aku untuk disayangi oleh lelaki yang sedang meninggi ini.. hahahah.... gila punya ayat..

sabar ja la dengan aku ni kan.. hahahaha... it's okay to be single.. walaupun sometime teringin rasa disayangi.. but it's okay... ^_^ jum move on!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: