Saturday, October 5, 2013

hey soul mate!

finally! aku dah jumpa soul mate aku.. hahahaha... percaya atau tidak?? betul.. betul... wa tara tipu...


tapi malangnya kerana kebutaan hatiku ini aku masih belum nampak.. sudah jumpa tapi tidak nampak.. hehehehe..

"more you do, more u confident. if u cheat, i will catch u in your dream"~ Mr.Biomech

aku sebenarnya nak cerita pasal kelas biomek jumaat baru-baru.. hahahah... adalah ayat-ayat tu keluar.. dan aku ketawa sendiri.. kenapa?kenapa?

sebenarnya malam sebelum tu aku dan housemate aku tidur kira-kira pukul 4 a.m sebab nak siapkan kerja biomek yang kena hantar esoknya.. padan muka sapa suruh tak buat awal-awal kan? hahahah.. pastu, habis ja buat aku terus tidur.. kelas aku jumaat tu pukul 10 a.m..

aku ingat lagi..malam tu aku mimpi yang mr.biomech ni datang bagi berkaten-katen latihan dan suruh hantar hari tu juga.. aku punyalah terkejut sampai menggigil-gigil jawab.. hahaha... oleh kerana mimpi tu, aku terbangun dari tidur.. kalau tak..haaa..

aku tak tipu pun dalam setiap kerja mr.biomech .. tapi kenapa dia muncul dalam mimpi aku? why?why?why?
hahhaha.. well, mimpi kan mainan tidur.. hahahah..

kesimpulannya, janganlah tangguhkan kerja yang kita ada ni.. hahah.. nanti boleh termimpi-mimpi...got it?oklah bye!heheheh
♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: