Thursday, October 3, 2013

Happy Tua Day!

seperti yang ku janjikan sebelum ini..aku ingin berkongsi gambar-gambar birthday suprise aku kononnya... hahahaha...

ini kejutan dari housemate aku.. naqia, parimala, agnes dan mimi..


cantikkan kek ni?? home made by housemates aku... hahaha..masa ni kan..ceritanya memang dorang susahlah mau ajak aku keluar dari bilik.. sebab masa tu aku tengah buat kerja, memang aku ni duduk terperuk dalam bilik.. tapi last2 mimie berjaya tarik aku pergi ruang tamu..


pastu..tiba-tiba c parimala dengan agnes keluar dari balkoni dengan kek.. hahaha.. memang speechless lah... yang tu citra.. aku lahir 24 sept, dia 25 sept.. hahahha.. sweet kan... :)


posing jap before tiup lilin.. masa ni dah touch up dan tukar baju.. hahah.. padahal masa kejadian tu masing-masing pakai baju tidur sudah.. hahahha...



happy besday to youuu.......~~

fuh~fuh~

make a wish.. hahahha... umur sudah meningkat 1 tahun..hahahha


apa entah dibualkan oleh aku dengan naqiah ni..hahahha...candid! candid!



dari kanan: parimala, naqiah, mimie dan aku lah..hahahah...
master plan ni...
padahal aku ikut sekali kut dengan mimie beli kek..hahahha... sengal tak perasan!



dua di hadapan tu besday girl.. aku ngan citra..
yang belakang tu : mimie, agnes dan naqiah..


oh ya tadi rupanya tak ada citra.. hahah..
okay kat belakang tu parimala, mimie dan agnes...

btw, kami ni kira 1 malaysia jugalah..cuma kurangnya tak ada cina.. tapi dulu roomate aku chinese juga.. cuma dia dah duduk kolej lain sekarang ni...

aku, mimie dan naqiah masing-masing dari sabah..

agnes pula sarawak..

parimala kajang..

citra kedah...

hehehehe... kita boleh duduk satu rumah berlainan bangsa dan agama dengan syarat hormat-menghormati antara satu sama lain.. hehehe..

yang ni pula cerita kedua..hahahah...


kek tiramitsu... besday surprise dari rakan exco kolej aminuddin baki.. ketuanya huda.. hahah..tapi sayangnya masa dorang nak plan surprise tu aku ada sekali masa conversation tu.. hahaha.. tapi aku berlagak tak tahulah... hahahah... demi menjayakan plan jahat...


huda yang tepi sekali.. heheh.. yang lain tu share bulan kelahiran sama dengan aku.. wah.. nampak cam sebaya kan semua.. padahal aku yang paling tua.. ahaks!


hahahah.. piewww!! kusyuk tengok kek.. hahahah... untunglah...
terima kasih wahai warga rakan exco.. sayang korang!! :-*

for my housemates~

terima kasih sebab susah payah plan dan buat surprise...
terima kasih atas kek yang sedap..
terima kasih...
aku sayang kamu!! heheh...
moga persahabatan kita kekal hingga hujung nyawa ya...
muah!!!
♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Happy birthday cikgu Akma..
moga sentiasa ceria, sihat, pjg umur & murah rezeki...ditemukan dgn jodoh yg soleh...amin!
bestnya dpt suprise...:)

Akma Dk said...

Aminnn kak tie..hehehhe :)