Monday, October 28, 2013

cemburu kepada kamu..


sesungguhnya aku cemburu kepada mereka yang mempunyai masa..

masa untuk diri sendiri..

masa untuk pelajaran..

masa untuk percintaan..

masa untuk berjimba..

dan hidupku...

jangan mengeluh sayang.... ini cubaan namanya... baru alam belajar...belum pekerjaan lagi..

tapi serius aku rasa penat, lelah dan tidak sihat..

mau pegi pusat kesihatan pun tidak sempat..

minggu ni ada 2 midterm..

serius aku tak sempat lagi ulangkaji apa-apa..

dengan kerisauan adik aku yang sakit di uum tu.. aku kena juga pergi sana A.S.A.P..

dia belum dapat air kelapa muda lagi.. sedih..

sepatutnya aku pergi minggu ni, tapi masa tak mengizinkan.. :(

pada anda, hargailah masa yang ada dan gunakanlah untuk perkara-perkara yang berfaedah..

padahal aku pun selalu leka.. HAHAHHA.. ok, daaaaa

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Moga adik akma cepat sembuh ya..klu ada masa pegi lah jenguk..
biasalah bila bergelar pelajar ni msti sibuk..tpi bila dunia tu sdh ditinggalkan psti kita rindu..
apa pun all the best ya..:):)

Akma Dk said...

terima kasih kak tie.. ya.. Inn Shaa Allah..hehehe..