Saturday, October 12, 2013

Alhamdulillah...

Assalammualaikum dan selamat pagi yang indah...

sungguh sunyi hostel ni, ramai pelajar sudah balik kampung untuk beraya bersama.. aku? beraya di perantauanlah.. hehehe... lagi pun keadaan assignment yang bertimbun tak membenarkan aku ke mana-mana tahun ni.. kalau tahun lepas, aku ikut kawan aku balik penang.. tahun ni plan juga pergi perlis.. tapi tak jadi.. pastu mau pergi rumah kak mas.. tapi tak tahulah jadikah tidak.. sekarang ni perlu fikir bajet juga.. hahahah...

okay.. aku nak story ni.. cuti sem lepas kan aku ada ikut abang aku bercuti di KK.. jadinya, kami pun jumpa auntie kami yang duduk di kinarut tu.. sekalinya, malam tu kami pergi makan di pizza sebab aku teringin betul makan pizza.. hahahah.. dorang pun ikut jak kemahuanku.. 

tengah makn-makan tu aku, auntie ngan uncle aku busy cakap pasal tarikh-tarikh yang menarik pada tahun ni dan tahun akan datang.. sebab kakak aku kahwin 02/02/2013 kan.. jadi kami pun pandai-pandailah plan bila dorang dapat anak..hahahah.. sekali keluar tarikh 040414.. hahah.. aku kata "uncle ngan auntie pun kena lahirkan anak 040414" hahahah.. pastu semua ketawa-ketawa.. ahahhaha..

DAN! tadi aku baru dapat berita yang auntie aku tu sudah mengandung.. ahahahha.. astaga.. Alhamdulillah.. auntie aku cakap, "mulut kau dengan uncle kau memang masin.. jauh-jauh pun kamuu menjadi juga apa kamu plan.." hahahahah... aku gila happy.. tapi btw, mulut aku masinkah? 

tapi..sama-samalah kita tengok, bila baby keluar..hahahah... :p
♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: