Tuesday, October 29, 2013

Al-kisah tak naik pentas

mula-mula sekali aku nak ucap tahniah kepada batch mates aku yang naik untuk anugerah dekan tadi.. teruskan usaha ya.. hikhikhik.. doa-doakanlah aku pun naik jugak nanti sem depan.. Inn Shaa Allah.. (yakin walaupun aku rasa sangat mustahil)

aku dah berusaha sedaya kudrat aku..tapi apakan daya.. hehehe.. tak cukup bagus lagi untuk dapar first class dean list.. ahaks! agak jeles jugaklah aku rasa dengan dorang.. tapi dalam masa yang sama menjadi pembakar semangat aku ni.. i'm proud of u all.. hehehehe...

sebenarnya aku nak pergi malam anugerah fakulti tadi.. tapi siap ja mandi, hujan turun melimpah-limpah.. rezeki yang Allah bagi.. kan.. aku pun dan bestie aku si mimie terus decide tak mau pergi.. plus tempat dia kan dekat DKP.. bukannya apa.. bahaya untuk kami yang tiada transport ni nak pergi.. bukan tak ada kawn-kawan yang offer bagi tumpang kenderaan.. tapi, masa tu kitorang memang tak siap lagi.. hehehe.. sorry yaa :)

pastuh, malam ni baru aku rasa aku free gila-gila walaupun pelarasan program masih menanti untuk aku sentuh.. fuh! encik tadi sampai mesej aku tanya pasal resit.. mungkin dia dah nak buat pelarasan sebab kolej ada program minggu depan.. takut program tu tak dapat bajet pendahuluan pula.. kesian.. so, esok aku akan kerah lagi kudrat aku ni nak settle kan juga...

agak lawak juga conversation aku dengan abang azim:-

abg azim : eh, artis! suara dah kenapa?
aku : tonsil saya bengkak..huhuhu..
abg azim: la...nasib baik tak ada show kan.. eh, dah lama tak perform..
aku: dah resign lah abg azim..
abg azim: ooo.. sekarang dah fokus dengan kerjaya pula yaa..

hahah..nampak tak aku ni bekerjaya orangnya.. buweekk!! mari muntah banyak-banyak.. hahahah.. tak adalah.. rasa macam dah lama tak buat kerja-kerja pentadbiran macam ni.. sampai semua kena mula dengan basic.. sebab sistem upsi dengan uitm bukannya sama kan.. hehehe.. so, kenalah berhati-hati..

eh, aku dah nak out nak buat course registration untuk next sem.. wish me luck!! ^_^
♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

1 comment:

nEo larA said...

insyaALLAH sem depan ma plak naik..
usaha kuat lg..pasti berjaya..
go..go..chayok maa...
u can do it dear :-)