Thursday, September 12, 2013

time to try hard again!

"ku mahu kau selalu suka bila ku mulai petikkan gitar, ku tak mahu dirimu berduka..itu aku tak sukaa.."~ suka by Encik mimpi

Assalammualakum...

oleh kerana ke'busy'an yang melampau,aku rasa demam ni memang tak mahu berpisah dengan aku.. tapi yang bestnya, demam ni tau pula kebah sekejap di saat-saat genting ya.. bila baring-baring automatik datang semua.. alahai encik demam, jum kita break-off nak?

well, kalau masa sem 1 aku try hard untuk belajar subjek anatomi dan fisiologi manusia.. maklumlah aku kan tak ada basic science stream.. dan pada semester 3 aku try hard untuk study fisiologi senam dan pembelajaran motor.. and alhamdulillah all of the killer paper i've got A's.. dan untuk semester 4 ni..aku sekali lagi kena try hard belajar subjek Biomekanik di mana the most of killer paper of this program.. aku risau sangat aku tak dapat study, skor and so on.. aku dah lah bengong-bengong.. bukan setiap masa boleh study..

walaupun orang tengok aku macam cool semacam, sebenarnya aku akan terfikir sendiri.. boleh tak aku skor subjek ni, macam aku skor killer subjek sebelum ni.. Inn Shaa Allah aku akan buat terbaik.. nasib baiklah sem ni aku tak banyak ambil iktisas.. boleh kut focus dan study fizik dulu.. maybe aku boleh minta adik aku ajar aku dulu.. dia kan hero fizik. . hahaha..

nak release tension dulu dengan gambar ni..


.
.
.


rindu sangat budak ni.. :'(
.
.
.


tension-tension pun senyum jangan lupa..bila tak larat nak senyum dah tu, memang betul-betul dah tak normal la..hehe


btw, masa pergi first class hari tu dah kena pop quiz.. memang soalan budak spm.. tapi sebagai ex student spm yang tak ambil aliran science stream macam aku ni, aku rasa sangat susah nak jawab semua tu.. ya Allah bantulah hambamu ni ya Allah.. permudahkan semuanya...



♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Good Luck Cikgu Akma..
InsyaAllah boleh skor tu..slow2 study..yg penting ada keinginan utk belajar:)

Akma Dk said...

Inn Shaa Allah kak tie..saya akan cuba yang terbaik.. ^_^