Tuesday, September 24, 2013

Terima Kasih On9FM

setelah berhempas pulas seharian dengan projectile motion dan berjaya membuat wajah poker face di hari kelahiranku.. aku pun mengambil keputusan untuk bersantai malam ni bersama http://www.onlinefm.net.my/
kebetulan, on9fm baru jak siap renovate.. broLangau pun plan mau buat sound check.. so aku pun lepaklah sana...

btw,
kenapa lepak?bukan radio dengar jak ka?
hehehe.. dekat on9fm ni istimewa..boleh chat di situ.. so, okaylah bertukar-tukar pendapat dan cerita.. heheh.. aku happy..

memang aku muka tak tahu malu.. aku pergi minta dekat DJ BroLangau untuk putar lagu besday untuk aku.. hahahah.. dalam 3 lagu besday dia putar dan dia putar lagi lagu Terbang by Harmonika (band dari tawau).. memang pilihan BroLangau tepat.. aku jatuh cinta dengan lagu tu.. malangnya aku tak jumpa lagu tu dekat youtube, kalau tak boleh aku share sini kan....

pastu,
DJ madi pula ambil alih.. dia pun sama.. siap nyanyi lagi lagu besday untuk aku.. wah! memang tak sia-sia aku mereleaskan tension aku di sana.. hehehe... btw, kedua-dua bro aku ni doakan aku dapat jodoh cepat.. wah! hahahah..Amin44x.. boleh tak macam tu??


apa-apa pun terima kasih On9Fm, BroLangau,DJ Madi.. aku rasa besday tahun ni sangat menggembirakan aku.. terasa macam dekat dengan family jak.. terima kasih lagi ^_^
♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

No comments: