Tuesday, September 17, 2013

Mat Luthfi dan Anwar Hadi

Assalammualaikum dan selamat petang yang indah...hehehehe

hari ni aku nak tulis something yang tidak membebankan aku..yang sering buat aku ketawa dan tersenyum bila aku rasa keseorangan dan kesedihan di tanah rantauan ni.. wah.. aku ko nookkk boleh tahan.. hahahah.. okay!okay!okay! ini adalah berkaitan dengan pemilik nama di atas.. nama yang ada dalam hidup aku walaupun aku ni tiada dalam hidup dorang.. wah!! hahaha






okay...ini adalah tiga video yang mampu membuatku tersenyum dan ketawa di kala aku rasa kepala aku ni berat dek benda-benda yang sepatutnya.. hahaha..

aku tak minta banyak macam orang-orang lain di luar sana untuk menjadi girlfriend dan juga isteri mereka.. aku cuma teringin nak jadi salah seorang kawan mereka.. hahaha.. agak keterlaluan jugak kan di situ.. hahaha.. btw bukannya apa, aku suka idea dan lawak dorang...

and i wish i will have someone like them.. kekekeke..maksudnya, i need a life partner yang gila-gila macam dorang.. sorry lah weii aku cakap korang gila..hahahah.. rasa macam nak masuk dalam video dorang pula.. hahahah...

btw, ucapan ini adalah ikhlas dari usus perut aku yang berputar belit ni..bukan mudah tau aku nak taip ayat gini.. hahaha.. maaflah wahai peminat dua jejaka ini jika anda merasa sakit hati dan nak termuntah dengan post aku.. hahaha... sila tutup mata dan beristighfar ya... ^_^

okaylah, aku mau siap ni.. malam ni ada tutorial APAS pula untuk buat video subjek biomekanik..sabar ja aku ni.. untuk sem ni jaa... bayarannya untuk masa depan aku.. kan.. hehehe...

sebenarnya aku sedar yang Allah S.W.T telah memakbulkan doaku tujuh tahun yang lalu yang aku nak belajar subjek science stream.. walaupun aku tak belajar masa sekolahh menengah dulu, sekarang di UPSI aku belajar.. think positive... syukur alhamdulillah... i'll try my best!

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

3 comments:

aTieYusof Family said...

hahhaa..mmg ketawa bah bila tgk video2 ni...lucu kan...
betul tu cikgu..fikir positif jak..jgn stress2...hehe

Liza Licha said...

dah lama matltfi tak upload viceo baru :)

Akma Dk said...

kak tie: hehehe.. kan...suka betul tgk dorang ni..

Liza: anwar hadi lagi lama x upload video.. :(