Tuesday, September 24, 2013

it's 9:24 A.M

Assalammualaikum dan Alhamdulillah dan hai semua...



nampak tak jam 9:24 a.m?? bukan tu sebenarnya aku mau tunjuk.. hehehe...tengok tarikh tu... 24 september a.k.a hari tua aku.. wah! good by 22th and hai 23th...


blog adalah yang terawal sekali wish besday aku tau tak..hahah..peneman di kala sedih, ketawa, bosan, dan marah..semua aku lemparkan di sini.. blog ni..kalau pandai cakap mesti dia kata aku ni gila orangnya.. hahahaha...


sebenarnya orang yang terawal sekali wish adalah bestfriend aku masa dekat uitm penang ni haa.. walaupun masa tu belum pun 24 september.. tapi alasan dia boleh terima lah.. al-maklumlah wanita berkerjaya kan..hehehe.. tapi memang tiap tahun dia paling awal wish...hehehe...

pastu, aku nak tido sebab memang ngantuk sangat.. tiba-tiba mesej masuk.. alahai..bestfriend aku masa sekolah.. kawan bersaing skor paling tinggi subjek matematik.. hahaha.. LUEY...

dia cakap, "aku sudah tidur,tapi terbangun sebab reminder bunyi besday ko hari ni.. hahah"

kira dia memang orang first yang tepat-tepat 24hb wish lah...


pastu seawal pukul 5 a.m aku dengar lagu "sabay.!sabay!sabay!sabay! ta yo....." sampai aku nak menari ni.. hahah.. rupanya phone bunyi.. kekekeke!!
mama call sebab dia dapat free call.. kan no phone dia tu atas nama aku..heheh..bestlah mama aku.. tapi kedengaran suara bapa... wish besday.. HAHAH... boleh aku nangis, tapi bolehlah cover sebab baru bangun kan.. 
pastu mama pula wish.. hehehe..aku nangis juga..tapi still boleh cover..suara bangun tidur katanya! hahaha...
abg aku lak wish..phone tu memang tukar2 tangan..hahah..

pastu, bangunlah..dapat mesej lagi dari abang Nizam..hahah.. abang nizam ni lawak.. hari tu dia dah wish..tapi salah tarikh.. dia ingat bulan september, tapi dia tak ingat tarikh.. hahahha..

selesai solat subuh aku terus buka facebook sambil brekfes (memang benda yang selalu aku buat)


dan nampaklah wish dari bestfriend ulow-ulow aku ni.. silah dan juga hazlina.. hahahah...
paling best apa? dua-dua doa "semoga CEPAT dapat jodoh.."
hahah.. btw, 1 lagi berita gembira aku terima.. silah bakal tamatkan zaman bujangnya bulan 12 ni.. dan yang sedihnya..aku takkan dapat hadir.. T_T


heheh..pastu group wechat alumni 5 vega juga tidak lupa besday aku..wah!terharu aku nokkkkk!hahahah
terima kasih kawan-kawanku..heheh..sayang kamurang!!

btw, aku nak ucapkan terima kasih kepada yang wish besday aku..kakak aku..anty aku..abang aku..adik aku..heheh...yang doakan aku..aku honestly sayang kamurang..hehehe.. betul! ini tidak tipu...hehehe...
dan, aku doakan kamurang semua baik-baik sahaja..hehehe...
terima kasih again!!

well BUYAY, say good bye 22 and welcome 23!! ^_^
jom!misi pencarian jodoh!hahahah..just kidding..

♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

nEo larA said...

selamat hari lahir ma
moga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
dipermudahkan segalanaya2 dalam hidup...

Akma Dk said...

tq aa...aminnn.. :)