Sunday, September 15, 2013

Akur Janji

"maafkan aku bila hasratku keliru"~ Wanita Biasa by Krisdayanti

Assalammualaikum dan selamat...

aku tak ada apa sangat mau share malam ni..tapi keinginan untuk menaip itu sangat menebal..haiyyaa.. cubalah keinginan itu sama dengan keinginan buat assignmnet dan sebagainya.. tak apalah.. kalau aku nak menaip di sini tu bermakna ada yang bermain-main di fikiran aku ni kan..

btw,
kamurang tahukah apa tu TRIGONOMETRY? aku?tau..satu ketika dahulu aku sangat tahu benda tu.. oleh kerana sudah lama tinggalkan.. aku jadi blur.. OMG!! macam mana aku mau study balik benda tu.. Ya Allah. seharian aku mencuba sedaya upaya aku untuk study balik benda tu sampai aku dah tak tahan dan sakit kepala..arrghhh!! buyay!come on!

aku dah pinjam beberapa buah buku fizik dekat library, dan aku tak berupaya lagi untuk menghilangkan karat yang ada di otak aku ni..haiiyaa..sudah sekian lama tidak melihat nombor.. dugaan..dugaan.. heheheh..


♥♥ Hasil Tarian Jemari Cik Kema ♥♥

2 comments:

aTieYusof Family said...

Banyak yg difikirkan kalik..tu yg sakit kepala tu cikgu..
Kimia?? oh tidakkk! kakak alergik Kimia...ahhaha

Akma Dk said...

hahaha...itula ba kak..byk tlmpau d fkr ni..huhuhu...