Thursday, August 22, 2013

Selamat Hari Raya..

Assalammualaikum,
tanpa sebarang muslihat,
diriku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri,
maaf zahir dan batin TAK ADA..hahaha

orait-orait..
macam raya yang sebelumnya,
aku beraya di kampung..
bezanya,ada dua ahli baru dalam keluarga kami..
iaitu abg ipar aku a.k.a abang long..dan anak buah aku a.k.a cayang Aelma..

jum!snap! snap! snap!


anak buah aku yang pertama ni..chacha..besar sudah dia kan..wahhh...!!


Cha dan atoknya..hehehehe


mama dan bapa..kiut gitu..so sweet~~~!!


yaa..pengantin baru..kali pertama beraya bersama..hikhikhik..


us..tapi mummy Aelma dan Aelma tiada...


haaa....ni la abang long kami...heheheh...


turn bergambar bersama anak-anak yg sudah kawen pulaa...
first, ayu dan abang long!


second, Gino n Family~~


okay, masa raya ke-3 hari tu.. majlis akiikah,cukur jambul dan juga sunat baby Aelma diadakan...here we go~~


comel ja baby Aelma ni..diam-diam kena gunting rambutnya...hehehe


hai..nama saya Dayang Aelma Irdeena Bt Datu Mohd Hikmal..
comel kan??pakai baju kurung tu..heheh


saya lagi!heheheh

okay, raya takkan sempurna kalau tak panggil z's~All~4'eM ni main band..


apalah gambar belakang aku ni..hahahaha..


canggih aku ngan abg aku..nyanyi sambil tengok lirik di i phone tu..hahahha


inilah mereka..hehehehe..


baru nampak muka aku...perghhh..bulat siot!!


okay ni masa malam raya pertama dekat rumah nenek..
aiyoo..bulatnya diriku..hahahah

okay, setakat tu cerita raya..
macam biasalah ramai orang kawen musim raya ni kan..
so, aku ucapkan selamat pengantin baru dan berbahagia hingga ke syurga yaa...




Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

No comments: