Wednesday, June 19, 2013

seram.sejuk.hahaha


Assalammualaikum..
lama tak buat post dalam blog..
busy dengan final exam yang tak ada study week, event, and bla..bla..bla..
sampai tulis artikel pun tak sempat..

btw, 
i'm home right now!!
ehehehe...sandakan mariii..

dan for the first time on my life,
mama ask me to START FIND SOMEONE..

seram tak??hahahha..

entah.. rasa macam seram..sebab selama ni mama tak bagi couple ni..
dan sekarang dia suruh cari seseorang..
sebab kalau boleh dia nak saya kawen right after tamat degree ni..

means, plan untuk dapat kerja dulu b4 kawen tak tercapai jika masa tu mama dah ada calon..hahah
mama pun ada mention nak carikan someone kalau saya tak ada calon..

hahahah..rasa seram sampai tak boleh tidur 1 malam..muahahaha..

mama said, "jodoh kena usaha..bukan diam-diam ja.. jangan sombong sangat..jangan memilih.."

saya tak memilih. betul..saya tak memilih..tapi terlalu banyak kesakitan yang saya rasa melalui pengalaman lalu yang membuat saya TAKUT..

Inn Shaa Allah..akan ada seseorang.. ^_^


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

4 comments:

Maria Firdz said...

Hehe.. Mama dh bg green light tu.. Klu blh cari yg beragama.. Caranya dgn dkat kn diri kpd Allah...

Akma Dk said...

hahahah.. Inn Shaa Allah...tapi rasa mawal lagi..

aTieYusof Family said...

InsyaAllah Mr Right akan datang cikgu..hehe.. usaha+doa..:)

Akma Dk said...

kak atie: hehehe..Inn Shaa Allah... ^_^