Monday, April 1, 2013

Rebound Girl/boy

"Azwan, i rasa u patut lagi risau kalau Daian jadikan u REBOUND guy.."- Aku, dia dan tong sampah


Assalammualaikum..di sini saya nak bercerita lagi..pasal cinta..

be a rebound girl/boy..

apa yang saya faham mengenai 'rebound' tu adalah menggunakan seseorang untuk melupakan, menjeleskan bekas kekasih anda..ceeewaaah! atau pun menjadikan seseorang itu alat untuk melupakan bekas kekasih anda...

i'm i right??

so,persoalannya di sini..

adakah anda sanggup atau tidak untuk jadi rebound girl/boy..

i can't help you with the answer..
tapi kalau saya..

hmm..

hmmm...

hmm..

saya tak tahu apa jawapannya, sebab saya tak pernah alami..heheh..so, kalau ada yang nak share pengalaman..bolehlah share..hihihi..

tapi,

mengikut pengalaman saya, kita memang memerlukan seseorang untuk membantu kita melupakan bekas kekasih kita..

saya, saya akan cari mereka yang saya selesa untuk bercerita.. seperti kakak saya..

saya pernah buat juga jadikan seseorang sebagai rebound boy saya..tapi at the end i'm truly falling love with him..

tapi, kata orang..bila niat da tak betul..apa yang kita buat tu serba tak kena..mungkin sebab itulah kami tiada jodoh..hihihi..that's it!


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

1 comment:

aTieYusof Family said...

Hehehe..kesian plak pada yg kena jadi rebound boy tu kan cikgu?..
takut2 nti nya terjatuh cinta btl2..hehe..apa pun terpulang pd jodoh..:)