Friday, April 5, 2013

i'm nothing~ ^_^

"now u living in the sky under the sky"- Beautiful by Fin Chemistry

Assalammualaikum dan selamat petang...
tak ada apa sangat nak cerita, tapi rasa macam mau update blog saja..

UPSI dah start cuti dah..
tapi saya masih ada di sini sebab esok ada kelas lagi..
inn Shaa Allah saya akan ke puncak alam untuk jumpa kawan-kawan kat sana..

oh, ya malam ni ada battle kat sabah..
dan antara band yang turut serta ialah Art Of Arje yang akan bergabung tenaga dengan exartmusthicate..
go..go.guys! wish u all best of luck!

hmm..nak cerita apa lagi yaa..
ya! semalam malam faculty dengan tema colour blocking..

\
















gambar dengan bestie MIMI .. kami langsung tak blocking sebab tak ada baju blocking..hahaha...
kalau nak kami pakai, mai belikan kami 1 pasang sorang..hihihihi..

dan tahniah kepada junior sem 2 yang baru dapat nama batch iaitu ZEALOUS.. tahniah! ^_^

lagi..
minggu lepas pergi KL sebab nak cari kasut bole untuk adik saya..dan saya pergi dengan Ownie..
biasalah, tengah tunggu staff carikan saiz, kami pun apa lagi.. snap! snap!snap!


















inilah kami..tiba-tiba rasa macam gambar hari tu suma cun-cun..tak caya? 1 lagi..


















hahahah..kan..sopan ja..jarang saya bergambar sopan-sopan ni..hahahahah...

okaylah!
rasanya setakat tu kut..hehehe..

p/s: selain kasut bola, saya beli gak gadget yang saya idam-idamkan..blackberry..hihihi ^_~

Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

Normazrena Aerwanto said...

yang penting kita datang nyanyi lagu fakulti.hahahaha

Akma Dk said...

hahahha..betul..