Wednesday, March 6, 2013

Talent Show :)

pada hari sabtu yang lepas pertandingan Talent Show dijalankan..
saya memang tiada niat mahu menyertainya..
namun, oleh kerana ingin membantu kawan meramaikan penyertaan, saya pun join..

saya langsung tidak merancang apa-apa lagu untuk dinyanyikan sehinggalah pagi hari pertandingan..
saya petik lagu PELANGI SENJA..

and here,


nyanyian saya tidak cukup bagus untuk memenangi hati pihak juri..
namun saya berpuas hati dengan pemenang-pemenangnya.. 
heheh..

mereka sangat berbakat!
BETUL!


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

Sedap suara Akma..cuma mgkin belum rezeki mau menang.. ndak pa lain kali boleh cuba lagi...
Mendayu suara cikgu:)

Akma Dk said...

heheeh.. trima kasih kak tie.. Inn Shaa Allah..blm ada rzki lg mgkin..