Friday, March 8, 2013

Selamat Hari Wanita sedunia..

saya, mama, ayu


Assalammualaikum..seperti yang sedia maklum hari ini adalah hari wanita sedunia..

pagi tadi dengarlah ucapan kat radio.. ada lelaki ni cakap, "awak, kalau awak tanya apa yang saya nak di dunia ni.. jawapannya adalah awak.."

dan saya ingin bercakap tentang dua wanita yang sangat saya sayangi, rapat and i can't live without ...

Rinang Dasip @ Norfauziah Mohammad a.k.a MAMA

Dayang Norhayu Binti Datu Mohd Kamalun a.k.a AYU

dua wanita yang sangat penting di dalam hidup saya.. 

yang selalu bagi saya kekuatan..

yang suka berkongsi rahsia dengan saya..

yang selalu tidur di sebelah saya sambil tengok tv..

yang selalu gotong-royong masak bersama di dapur..

yang melahirkan saya (mama)..

yang menyayangi saya apa adanya saya..

yang tidak patah semangat dan putus harapan kepada saya..

yang mendidik saya dari kecil sampai sekarang..

mama..ayu.. i love both of you...muah33..
miss u too so much!!
selain daripada itu, saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada seluruh wanita yang berada di dalam keluarga kami..^_^


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

Happy women's Day cikgu Akma..
moga kita menjadi wanita2 bakal penghuni syurga..amin!.. :)

Akma Dk said...

amin~~