Tuesday, February 19, 2013

not a loner, just me

inilah keadaan handphone saya..heheheh

tengah jalan-jalan dengan cousin dekat tepi laut sebelah harbour mall, Sandakan.. duduk situ, cerita itu ini..
pasal boyfriend dia.. ala.. cerita perempuan.. dan dia tahu yang saya ni single..

she asked me

"sebenarnya kau mahu lelaki macam mana??"

me. laughed.sopan sikit..he he he

"aku tak memilih.. tapi aku mahu lelaki yang mau dengan aku sebab dia mau kahwin dengan aku.. kalau boleh aku tak mau bercinta-cinta.."

she said,

"oohh..patutlah kau single sampai sekarang"



p/s: honestly.. yes.. doesn't mean i'm lonely when i'm alone~

Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

ehhehe...aiks! bagi Kakak OK jak jawpan Akma tu..:)

Akma Dk said...

hahahaha.. yaka..tp sesetangah org mcm nda pecaya tu kak..hihi