Tuesday, February 19, 2013

kerana BR1M 2.0

Assalammualaikum dan selamat pagi...

semua orang tahu kan sekarang orang tengah busy nak tebus BR1M 2.0.. di mana sahaja dan termasuklah di tempat saya di Beluran, Sandakan...

tadi pergilah teman nenek ke sana.. apa yang saya nak cerita bukan situasi menebus BR1M 2.0 tu..tapi sikap orang sekeliling.. ada yang buat saya menggeleng kepala, ketawa sendiri, berlagak sombong dan sebagainya..

situasi pertama

orang lelaki yang tengok perempuan macam tak pernah tengok perempuan..

situasi kedua

seorang nenek yang berbual dengan saya.. dan saya tak faham langsung apa dia cakap.. -,-

situasi ketiga

seorang lelaki tua ingin membuat buku akaun bank nya yang hilang..

sekuriti: mana hilang kau punya buku akaun pakcik?
pakcik : sana baa.. masa aku monginum (minum minuman keras)

saya hanya ketawa.. yang pedihnya, bukan setakat buku akaun, kesemua dokumen pun hilang..isk..


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

ahhaha.. mcm2 jak situasi kan cikgu?
sini lagi lah..sampai ada yg pengsan..kesian tau..:)

Akma Dk said...

bah,hahaha.. apa lagi.. smpai ada yg x pecaya nama drg xda dlm list..bergaduh..hihihi