Monday, February 18, 2013

Hospital


Assalammualaikum dan selamat malam.. ^_^

gambar tiada kena mengena dengan cerita di bawah.. hehehehh


tadi pergi temankan kakak ke hospital nak buat medical check-up.

then terjumpalah nenek dan atuk (pakcik dan makcik bapa saya) kat hospital..

dah lama tak jumpa kan..maka kami pun berbual-bual..

dan apa yang saya nak cerita.. ada satu nasihat dari atuk yang saya pertama kali dengar daripada orang lain selain daripada ibu bapa saya.

atuk: kalau kau masih belajar sekarang ni, jangan dulu kau main cinta atau cari boyfriend.. habiskan dulu belajar.. kalau ada sudah kerja ikut suka hatilah kau mau mencari.. terus cari laki.. sekarang ni lelaki bukan boleh percaya..

nasihat itu saya cuma pernah dengar dari bapa dan mama.. dan pertama kali juga saya tidak diajukan dengan soalan 'kau bila lagi kahwin?' daripada orang lama seperti mereka..

*tersenyum puas!

Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

No comments: