Tuesday, February 12, 2013

Facebook vs Twitter


Assalammualaikum dan selamat tengahari..

ada yang tanya, "kenapa dah tak nampak kau selalku aktif kat facebook?"

sebab saya lagi aktif kat twitter.. hahaha..

entahlah.. walaupun twitter macam tak best sangat.. tapi saya suka sebab, orang tak kisah pun bila kita nak update status kan..

bukan kat dalam facebook.. kalau sehari update status 2, 3 kali mesti ada yang tegur.. siap sindir-sindir lagi.. untuk mengelakkan sakit hati.. saya update di twitter lah..
sebab saya memang suka update status.. tapi saya tak suka bercakap..hehehe..

so, kawan-kawan..
saya memang dah tak aktif dalam facebook dah..
jangan terasa kalau saya lambat reply mention yang ada...

tapi,
saya suka post video dalam facebook..hehhehe




Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

Kakak pula dah kurang aktif FB semenjak aktif di blog..hehe..
cikgu apa khabar?? lama senyap..hehe:)

Akma Dk said...

yaka..heheheh..kbr baik ja kak tie..skg ada d kg..jd bz skit..hehehe..