Tuesday, January 1, 2013

My Kakak's Engagement day ^_^

yaaa...
setelah seharian menunggu, finally..
dorang upload juga gambar pertunangan kakak saya..

hehehe..
gembira walaupun jeles!
sebab tak ada kat sana..huhu..

okay,
here all the pictures i have.. ^_^


bapa, mama, nenek, kakak, makcik..

family sebelah bapa ^_^


okay..
first time i saw this picture i said, OMG!!
hahahha..
cantik sangat!!!
okay, my sis memang cantik orangnya..~~~

  
dan ini gambar bersama kakak ipar saya dan auntie saya yang paling bergaya.. heheheh..
they're cute right??


gambar ni pun cantik..
wah,
bestnya jadi cantik macam kakak..
gambar posing camana pun cantik..heheheh



ni, masa sarung cincin..
dan sahlah dia jadi tunangan orang..
yang akan berkahwin tak lama lagi..
tungguuuu~~~~


my cousins and auntie.. heheh..
rindu sama mereka semua..


MAN ARE NOT ALLOWED!
eh, tapi macam ada c a'isyh sama c aqib..
aiyyooo...~~~



heheheh...dan..ni lagi... jeles sangat..
cuma boleh imagine ada kat ctu..wuwuwuwu~~


dan..inilah adik-beradik yang ada ..
oleh kerana kami hanya berlima dan!
saya dan adik saya tidak dapat pulang..
hanya abang-abang saya ja lah yang ada...
again!

jeles sangat!!


fuyyyoooo!!!
gambar ni cantik!!heheheh..

ehem, WOMAN ARE NOT ALLOWED!


kakak with bunga..
bunga-bunga cinta~~~~
yeah!!heheh


yui, my cuzzy and kakak..hehehe..



finally!!ni lah jejaka yang berjaya mencuri hati kakak..
hehehe..



zoom lagi..zoom lagi..
yah..
perkenalkan, this is abang long! my future bro-in-law Inn Shaa Allah..


gambar with mama, myra and chacha..


kakak dengan bapa dan mama..
huhhuhu..


bapa dan mama..
ehem, terkenang dolu-dolu ka pa, ma..hikhikhik..
btw, 
look like my father already bought walkie talkie.. muahahahha....
impian dia ni dri dulu..


the extra pictures..
yang gelap sikit and freehair tu cikgu kat SMK Beluran II merangkap anak angkat my auntie..

say hi!!!

okay, itu sahajalah yang saya kongsi..
seems like kakak will leave me soon kan..
sedih, tapi gembira..

yala kami berdua ja adik-beradik perempuan..
hmm..
i love her so much!!!

btw,
see u soon~~~
tak sabar minggu depan..hikhikhik ^_^


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

No comments: