Monday, December 24, 2012

Window Shopping dan akhirnyaaa.... ^_^'

Assalammualaikum dan selamat malam..

wah..

cheq baru balik dari KL ni..

hahahah...

cakap utara pulaa..mulaw*

okaylah..kan update pagi tadi saya ada bagitahu yang saya nak pergi KL..
sebab nak window shopping..

plus nak teman member beli kamera nun kat lowyat..
dan saya juga ingin beli kamera...

dan...

this is the result....
.
.
.
.
.
.
.
.
.

memang saya plan nak beli camera..
tapi sebenarnya nak beli sony..
bila promoter tu cakap better beli ni..
so..
tanpa banyak cakap..ambil terus...

by the way,
kawan-kawan...
kalau nak pergi beli barang kat lowyat..
saya prefer you all pergi kedai GADGET WORLD..
promoter dia memang the best punyaa~~~

.
.
.
.
.



lepas tu pergilah masjid india..
as usual, weekend memang banyak sangat orang..
dengan saya yang tertumpah air dalam beg..

so..naklah beli beg..
fyi, saya suka sangat beg..haahhaha...
pergilah satu booth ni..
kalau pernah pegi masjid india mesti tau booth yang jual beg rm14.. kan..kan..kan..

first tu jumpa beg yang colour merah+brown tu..
dah berkenan da..
dongak-dongak..ada pula colour hitam tu..
aiyooo..
susahnya buat pilihan...

so, saya pun beli kedua-duanya..
hahahah..
sengal!

ni bagitahu kat mama ni mesti dia cakap BEG LAGI?
kalau dekat kampung saya suka beli heels..
berkotak-kotak sah heels kat rumah tu tak pakai..hahahha...



Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

banyak nya beli... kaya ohhh..hehe.
wahh..ada sudah kamera baru, boleh lah bergambar sambil menyandang beg baru itu...haha:D..
OK kan??? :)

Cik Kema said...

hahahah...beli yg murah ja kak tie.. nda mmpu mo beli mhal2..hahahah..
boleh2...