Wednesday, December 12, 2012

Sharp knife.Short life

Assalammualaikum dan selama bertengah Maghrib (nak masuk Isyak sudaaa...)
lamanya tak update blog kan..
kesian betul..
bukan apa..sangat busy..

cuba bayangkan..
lepas cuti raya deepavali hari tu,
kelas straight dari isnin sampai ahad..
this week ingat boleh rehat dah..
sekali kena pergi Petaling Jaya jaga orang main golf start hari esok sampai ahad..
sangat tired..

saya sangat banyak cerita untuk dalam tempoh sebulan tak update blog ni..
hahahah..
macam nak cerita ja semua dalam ni..
tapi..nanti bosan lak baca post panjang-panjang kan..

okay..

first of all nak bagitahu..
tadi...
jumpa...
.
.
.
.
.
.
.


MAT LUTHFI.....

dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ANWAR HADI...

arghhh!!!!
hahahah..
actually dorang jadi jemputan khas untuk event kat UPSI..
pasal vlogger..

sumpah sangat speechless bila nampak mereka berdua..
sangat sempoi..
bayangkan..
mata ni..
ya Allah tak lari dari pandang mereka..

saya bukanlah pandang sebab jatuh cinta or sayangs..
tak mungkinlah..
saya cuma menghargai talent mereka..
n cara mereka dalam vlog mereka..

yang menariknya bila Anwar Hadi cakap dia buat Vlog sebab dia tak ada keyakinan untuk bercakap..
or lebih tepat is tak pandai bercakap depan orang..

sama macam saya..
susah sangat nak bercakap khalayak ramai..
hohoho...

tapi saya tak berani buat Vlog..
blog bolehlah...
bak kat matluthfi..
orang yang buat vlog ni orang yang berani dan bodoh..(maksud bodoh di sini adalah kerana mereka tunjuk diri mereka di khalayak ramai..bagi orang kenal mereka..)
hahahah..

okay..untuk post kali ni..
saya memang nak cerita pasal ni ja..nanti saya cerita lagi ya..

Assalammualaikum~


Love ^_^

No comments: