Monday, December 31, 2012

say hye 2013, say gud bye 2012!

Ada yang menghampiri ku tidak peduli- Cinta Gila by Grey Sky Morning

sesungguhnya saya sangat sedih meninggalkan tahun 2012..
.
kerana, tahun 2012 telah banyak memberi pengalaman..
.
but, we need to move on right?
.
macam tahun lalu, saya akan ceritakan kenangan-kenangan saya pada tahun 2012 ni.. (kenangan 2011)
.
tahun 2012 saya dimulakan dengan berita baik, i've got offer for bachelor degree for education di UPSI.. yeahh!! finally..

saya tak menyesal melepaskan peluang Degree in Human Resource, Uitm Puncak Alam.. :)


tahun ni lah saya kenal mereka.. my batchmates untuk pendidikan jasmani.. fyi, saya adalah pelajar yang tak aktif sukan pada satu masa dulu.. dan bila dapat kos pendidikan jasmani, banyak yang tak percaya. saya sendiri pun tak percaya..


and for the first time saya ikut battle of the band. as a vocalist.. thanks for KAB band yang sudi ambil saya, bagi saya kepercayaan untuk nyanyi lagu Nur Nilam Sari.. :)


kenal kawan-kawan yang awesome!
ownie, eyka dan naqiah.. hehehe.. thanks..


dan.. kalau tahun 2011 saya celebrate birthday sendiri.. tahun ni.. saya celebrate dengan family.. and, mama belikan kek choclate+vanilla..muaahahahahah...



bukan semua kisah itu bahagia, mesti ada hujan sekali sekala..
dan.. macam tu lah hidup saya..
menangis ditinggalkan..
but i know, i need to move on...
tak payah kejar bagi mereka yang tak menyayangi kita kan..
so,
dunia belum berakhir, bila kau putuskan aku..buruk-buruk aku pun ada yang mahu

jum nyanyi dengan saya!! heheheh...

ucapan saya kepada mr.X-> terima kasih kerana meninggalkan saya kerana memberi saya peluang untuk mendapat sesuatu yang baik, In Shaa Allah.. hope u happy with your new life now, new commitment.! i know i'm not good enough for u and u too.. :)


dan yang terbaru adalah-> visit Perak.. yeahh!! heheheh.. i'm happy! thanks to all of u.. :)

sebenarnya banyak lagi saya nak share.. tapi cukuplah kut..

tahun 2012.
.
saya belajar untuk bersukan
.
saya belajar untuk melupakan
.
saya belajar untuk berubah
.
saya belajar untuk lebih positif
.
saya belajar untuk mengadu
.
saya belajar untuk move on
.
dan saya harap 2013, my life will be more interesting and what the important is, i'm turning 23 years old.. ngeee~~~

okay guys! happy new year from me..

as i've mentioned before, my life kinda boring,
so i just celebrate new year at my lovely room with indie's songs and pretend that i've see the firework! hahahah..

yang nak pi celebrate kat mana-mana tu, tak care, jaga adat kita, jangan lebih-lebih,okay... ^_^

Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

No comments: