Friday, December 21, 2012

My WEIGHT??

Assalammualaikum dan selamat tengahari..
heheheh..

okay...
saya nak cerita pasal berat badan...
jeng..jeng..jeng...

okay..
kalau baca post-post saya sebelum ini..
saya ada cerita pasal saya hampir menjadi pesakit aneroxia ...

so,
sampai sekarang saya still tak boleh sangat tengok satu benda..

PENIMBANG BERAT..

nak dijadikan cerita..
hari tu saja-sajalah pergi timbang tanpa pengetahuan sesiapa..
jantung memang berdegup kencang..
sebab last saya timbang berat badan masa half a year ago..

then..
keputusannya..
59kg..

ya Allah..
59kg!!!!!!!

then saya pun cepat-cepat tengok BMI..

Alhamdulillah..
BMI is 24..
kira berat badan ideal..

tapi saya tak puas hati..dan..mula laaa saya...
fikir bukan-bukan..

-,-

Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

haha.. cikgu..Ok lah tu berat bdn mcm tu...nti sudah khawin pandai lah tu naik sendiri..haha...
mcm Kakak dulu masa bujang berat 38kg jak tau...nah kecik molek!.haha
skrg dah khawin sdh 52kg tau...haha:p

Cik Kema said...

hahahh.. yaka kak tie..tp sya mo kasih krg brt bdn lgi ni.. biar 50kg..hahahah