Tuesday, December 25, 2012

Driving In Malaysia


Assalammualaikum..
again.. ^_^

kalau semalam saya post pasal video matluthfi..

hari ni nak post video Anwar Hadi..

hehehehe...

ini lagi satu video yang telah menyuarakan apa yang saya tak dapat luahkan..

hmmm..

tengoklah video tu sendiri yaa..

apa yang saya nak katakan adalah..

kadang-kadang sedih juga bila ada sebilangan pemandu yang langsung tak ambil kisah tentang keselamatan penjalan kaki..

macam saya..
saya tak ada lisen..
tak ada kereta..
biasalah..
*aku anak kampung, belajar dekat upsi..
hehheehhe...

tolong dan tolonglah wahai pemandu di Malaysia...
tolong ambil kisah tentang line kuning yang telah disediakan..

bukankah anda sepatutnya berhenti bila ada penjalan kaki yang ingin melintas di jalan yang ada line kuning?
(am i right??)

kenapa dirimu sukar untuk menekan pedal brek untuk berhenti..
-,-

sedih sangat bila keadaan ini berlaku..

kenapa tak boleh jadi macam penduduk di Labuan?
yang mengutamakan penjalan kaki?
bukan nak memuji..tapi ini BENAR..heheheh..

to ANWAR HADI:
this post credit to you..
thanks sebab menyuarakan pendapat saya..yang saya pasti pendapat orang ramai juga..
and..
terima kasih sebab datang UPSI hari tu..
sama juga saya tak puas hati sebab tak dapat ambil gambar dengan anda sebab kena berkejar ke kelas..
hahahah...
dan..
that *burp
sangat lawak okeh!


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

erm..macam pe'el pemandu kan cikgu..huhu..kadang2 suka hati jak..
nasib baik kakak ada driver sendiri..a.k.a husband sndiri...ambil lesen pun ndak lepas2 lagi...wakaka:)

Cik Kema said...

hahahha...iya..sya pun mo ambl lesen ni..tp mnta permission dr parents dlu..blm d suru..hahah