Wednesday, December 26, 2012

Buyay. Buyay. Buyay. Buyay

hasil seni pertama saya bersama olympus vh210 ^_^
lokasi: Pusat Kesihatan UPSI

ada apa dengan nama di sebalik nama BUYAY..

i keep asking my mother "ma, nama saya pelik betul.. buyay? apa maksudnya?"

pada mulanya mama memang tak tahu mau jawab apa..

dan,

cuti semester baru-baru ni mama kasih tau..

"Buyay tu maknanya perempuan kesayangan.."

saya dengan wajah tak percayanya.. "biar betul ma ni.. "

mama melontarkan senyuman kepadaku..

hehehhe...hidung saya apa lagi..

kembang kempis..

dan itulah makna sebenarnya...


Kalau SUKA sila FOLLOW, kalau TAK suka sila SENYUM ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

Buyay... wahh anak kesayangan lah ni..untung nya...hehe:)

Cik Kema said...

hahahha..logiknya sbb saya ank perempuan bongsu kak tie.. tp parents kmi lyn kmi sama ja.. buat slh ttp kena denda..