Saturday, November 10, 2012

We're seafoodHOLIC..

Assalammualaikum dan selamat malam..

hai readers! heheh..
saya sihat..anda?
terima kasih banyak-banyak sebab singgah blog saya..

malam ni nak cerita la...
semalam bersamaan hari jumaat..saya dan kawan-kawan pergi ke sunway pyramid..
dan pergi ke restaurant seafood FLAMING..
sapa penah pergi??korek hidung cepat..hihi..
yang tak pernah pergi tu..pergilah..sangat best..
puas makan...


tapi before pergi makan tu..kami jalan-jalan dalam sunway dulu..
sebab restaurant tu buka pukul 5 petang..huhu..


dari kiri, wani, saya, mimi, bella dan yun..


sangat cantik hiasan tersebut..berwarna-warni..
btw, dorang guna bunga hidup..heheh...
rasa cam taman bunga..


mampu bergambar kat luar sunway lagoon jer..
tak ada budget nak masuk..hahah..


sangat suka gambar bella kat sini..hehehhe..
depan lift pun bolehlaa...


saya dan wani..bersedia untuk melahap!hahahh


ni saya!
kalau gambar pelik tu sayalah!
hahahah...tengok..
perut tak bole kontrol dah!hihihi..


tengoklah meja kami..hahah...
ni dah habis melahap..


saya rasa gambar ni gambar saya paling senonoh..
sopan gitu..ececece...hahah


eh, abe kat belakang masuk gambar..hahah..
gambar ja ni..
saya tak makan ketam..huhuhu..


dengan bella..hehehhe..
peace!

actually saya ni tak makan ketam..
saya alah kepada makanan laut..
tapi semua saya makan kecuali ketam dan udang..
udang boleh 1,2 ekor..nak lebih-lebih boleh muntah..

tapi saya sangat suka semua jenis kerang..
macam siput, kepah dan lain-lain..
sllllrrrrpppp~~!sedap..

hehehe...
ni pun makan banyak dah pening-pening kepala..
macam orang mengandung gamaknya..
hahahah..

okay..
sapa yang suka seafood tu..datanglag flaming k..
sangat berbaloi-baloi..heheh..

Love ^_^

No comments: