Sunday, November 11, 2012

The End of NoteBook :)

Assalammualaikum dan selamat pagi peeps!
baca saya lagilah ya..heheh..
terima kasih kepada yang sudi singgah..
jangan lupa tinggalkan jejak..
saya nak jejak anda kembali.. :)


heheheh..pernah tak korang buat ni???

saya pun pernah..
tengok ni..
.
.
.
.

hahahah.. amacam? ada seni tak?

dulu masa sekolah cikgu sampai tegur saya dalam kelas..
"lain kali janganlah tulis lirik atau lukis hal yang tak berkaitan dengan matapelajaran di buku anda terutamanya awak dayang!"

hahahha...
ambil buku tutup muka..
heheheheh...malu sangat masa tu...

tapi sampai sekarangg saya memang suka conteng..
terutamanya bila kelas itu membosankan..
yala...daripada saya tidur kan..
itu lagi tak sopan..
huhuhu...

tapi!
adik-adik..
sila jangan buat hal ini..hahahha...
tak relevan okay!
.


Love ^_^

2 comments:

licha liza said...

sy dlu suka conteng kalau kls math. haa. bosan sgt

Cik Kema said...

hahhaha..math pla fav saya...fokus sllu dlm klas..sllunya kalo stdy sej akan buat cmni..