Thursday, November 8, 2012

i'm back!



Assalammualaikum.....~~~~ dan selamat malam...
fuh~~~ selepas beberapa hari tak dapat on9..
AKHIRNYA!!! heheheh..

okay..di bawah ni..gambar-gambar masa program NBOS hari tu..
sangat best jadu urusetia..
hahahhaha..
jadi urusetia santapan...
memang kojonye makan ja lah!
hahahha..



kitaorang memang suka gambar-gambar pelik camnih..
hehhehe..



me and ownie.. "got 5 days MC"
hahhaha




ini di mana ownie menyuruh saya posing tak senonoh..
adoi..
jatuh saham..
mesti tak ada nak mengorat..

btw,
my life back to the normal..
kalau gila-gila ni sayalah orangnya....
:)

oh,ya..
Alhamdulillah ramai yang mengunjungi saya sejak akhir-akhir ni..
janji saya adalah, 'saya akan kunjungi anda dan akan follow anda nanti..'

okay my dearest lovers!
see yah!


Love ^_^

5 comments:

aTieYusof Family said...

amboii "got 5 days MC"..hahha..
mcm sama plak cikgu..
tapi cikgu lagi cute bah..:)

cerita best said...

heheh comellll nye pic 2 hehehe

mama_saly said...

comel3...pic.
^__^

krole said...

huhuh slumbernye wak ni~nice entry wak..pnulisan pun best~keep it up~

Cik Kema said...

terima kasih semua.. saya tak kan berhenti menulis! hahah