Friday, October 5, 2012

The Shape of my heart

Assalammualaikum dan selamat malam..
la...dah nak pukul 12 pula...
baru nak mula ayat kan...hehehehehe...

saya.. DG , buka celcom bukan maxis dan juga buka DiGi...akan selalu bersamamu~~~
hehehehe...


alangkah bestnya kalau esok adalah hari cuti kan...
memanglah cuti untuk orang lain..
tapi bukan saya dan rakan-rakan seperjuangan yang lain kan...

macam tak rasa dah nak masuk minggu ke lima..
ada tujuh minggu untuk study semester ni..
insyaAllah akan buat yang terbaik untuk semester ini...amiiinnn...

walaupun banyak benda jadi..
sedih, gembira, yang menyakitkan hati...
tapi saya akan cuba untuk stay cool..hehehehe...

bak kata kawan-kawan "kau kan motivated person.."
kadang-kadang tak juga...
hehehehe...

oh ya...

ini...


bapa saya...
pakar motivasi saya..hehehehe...
muka kami sama kan..hehehehe..
anak bapa kan...

dan...


ini mama saya...
comel kan mama saya...
dia juga adalah pakar motivasi saya...



dan mereka ini semua adalah sumber inspirasi saya...
teman baik saya..
pelindung saya...
dan yang paling penting adalah tulang belakang saya..

kalau bukan kerana mereka..
saya tidak akan KUAT seperti sekarang...
dan pada masa akan datang..
insyaAllah amin...

inilah THE SHAPE OF MY HEART.... :)



Love ^_^

No comments: