Tuesday, October 16, 2012

surat cinta..

Bismillahirrahmanirahim...
.
.
.
Assalammualaikum w.b.t
.
.
.
selamat malam..
.
.
.
saya cuma nak cakap..
.
.
.
sebelum saya menerima lamaran cintamu
.
.
.
aku perlu tahu benar kamu jujur
.
.
.
kerana aku pernah terasa tertipu dengan temanku dahulu
.
.
.
sebelum itu
.
.
.
jumpalah orang tuaku
.
.
.
agar mereka restu
.
.
.
ini cuma luahan semata
.
.
.
yang sebenarnya saya belum bersedia untuk menerima cinta baru
.
.
.
sorry, tapi saya tak pernah bagi harapan kan?
.
.
.
kamu selalu panggil saya 'sayang'
.
.
.
tapi saya selalu ingatkan kamu jangan panggil begitu kan..
.
.
.
kamu kata 'tak mengapa, mungkin satu hari hati kamu akan milik saya..'
.
.
.
saya dah kata jangan terlalu mengharap kan..
.
.
.
jadi..
.
.
.
jangan salahkan saya jika saya sentiasa menolak
.
.
.
carilah..
.
.
.
banyak lagi gadis yang jauh lebih baik dari saya..
.
.
.
saya tak sebaik yang awak sangka..
.
.
.
maafkan saya lagi..
.
.
.
saya terlalu banyak menangis untuk lelaki..
.
.
.
Wassalam..

Love ^_^

No comments: