Wednesday, October 3, 2012

Sun bright :)


assalammualaikum dan salam maghrib...
Alhamdulillah...

agak lama tak post kan sebarang cerita disini..
bukan apa..
saya...
dengan diri yang tak sihat sangat..
yang busy sangat..
sampai tak ada kesempatan nak update blog..
(tipu ja dia nih!!hehehehehe)

tonsil dah semakin surut!
yaeha!!!
terima kasih Allah..

ulser pun dah baik-baik sikit..
yaeehhaaa!!
terima kasih sekali lagi ya Allah...

dan..hidup dah normal..hehehehe..

kadang kala..
saya terpaksa melukakan hati yang betul-betul mencintai saya..
kerana takut untuk terluka lagi..

sudah acap kali seperti ini..
bila keberanian itu datang, saya terpilih lelaki yang salah..

dan itulah sering terjadi..
dan sekarang..
saya terpaksa melukai hati itu lagi kerana takut dan terluka lagi...

sabarlah wahai hati..
Allah akan ketemukan dengan yang terbaik..
insyaAllah...

Love ^_^

No comments: