Wednesday, October 24, 2012

senandung hari raya-dayangku intan (cover by cik kema)



dikesempatan ini...
saya Dg.Norhayatul Akma Bt Datu Mohd Kamalun ingin menghulur 20 jari (kaki + tangan) memohon maaf kepada sesiapa sahaja yang rasa saya telah membuat silap dan salah..
saya manusia biasa tidak sempurna dan tidak lari dari kesilapan..

tidak lupa kepada keluarga saya yang berada di sabah..
"maafkan daku kerana tak dapat bersamamu sayang di hari raya.."
wooo..ini first time beraya di perantauan..

mesti raya nanti rindu sangat dengan adik beradik..
sebab lepas sembahyang raya dan saling bermaafan kami akan ke tanah perkuburan untuk membaca YASSIN buat arwah keluarga-keluarga kami..
tahun tak rasalah saya..

merempit dengan adik..
bergelak ketawa sambil melantak nasi kuning yang mama masak..
uwwaaa~~~ rasa nak nangis...
nak balik..nak balik... T_T

Love ^_^

3 comments:

aTieYusof Family said...

dulu2 time study kakak sllu juga raya di perantauan (Kedah)..hehe
Sabar ya, adat penuntut ilmu :).

Cik Kema said...

hehehhe...ya kak...sedih jga ni sbnarnya.. huhu..tp pengalaman kan..bkn smua org rasa..

cerita best said...


Asalamualaikum warrahmatulahhi wabarrakatu ada org ka x ada heheh... pakjoe datang sini lg dgn penat x habis lg bru ja sampai umh bru blk dari kampung terus buka blog yang comel nie hahaha...