Wednesday, October 31, 2012

Penang Part 1.

hai..
Assalammualaikum...
heheheh...
seperti yang dikatakan...
saya telah bercuti di penang sepanjang cuti raya haji dan terpaksa balik awal ke kampus kerana ada program NBOS kat uitm sri iskandar esok..
akan berada di sana selama 4 hari pula...hehehe..

by the way..
saya nak kongsi dengan anda pada hari pertama saya berada di penang.. :)


lepas dah rehat-rehat..petang tu..saya, naqia dan eyka (baju harimau malaya) pergi ke pantai Kuala Muda..


inilah naqia..tuan punya handphone canggih.. gambar suma cantik-cantik..hehehhe..


jangan layan sangat budak gedik ni..heheheh...


ukiran nama kitaorang ni..heheheh..kononlah!


heheheheheh....kami tak pernah jumpa pantai...kesian..


oppsss!! ini bukan hasil tangkapan kami..hahahha..



tuuuuuuuuuuuu...KOTA KUALA MUDA... heheheh...


bertenggek...hehehhe..nasib bek batang kayu tak patah..hehehhehe....



ini hasil tangkapan yang terdampar di tepi pantai..heheh..


"ini kepah ke??"
apa punya poyo soalan..heheheh....


my name is KEMA and i'm not a terrorist..hehehhe


inilah detik perkenalan dengan "NAMA SAYA HAKIM.."
tq kepada encik hakim yang telah m'snap gambar kami.. :)


kami nak tunjuk..sebelah sana adalah PENANG.. nampak tau komtar..


heheheh..bahan kepada ownie yang tak join kami..hahahhaha..


saya sebenarnya musykil dengan kehadiran kedai ini..adakah ini sebenarnya kedai??


rendang otw.. heheh..belajar resepi masak rendang orang utara di malam raya..
gambar len tak boleh post..sebab sensored..ahahha..


okaylah..nanti saya akan uploadkan lagi gambar-gambar percutian penang kami ini..tungguu~~~~ 

Love ^_^

2 comments:

aTieYusof Family said...

seronok cuti2?
hehe... dulu2 kak rajin pigi Penang coz belajar di Kedah..dekat jak..:)
Next week kak pigi Sandakan jumpa kwn..hehe..jgn jeless..ehehe
mo singgah sepilok lg..

Cik Kema said...

ala....kak...huhuhu..bestnya...ni yg jeles ni...