Sunday, October 21, 2012

My Beloved Cousin


Assalammualaikum...
hmmm.mengantuk dan tak dapat tidur..

okay gambar di atas bukan gambar boyfriend saya tau..
i'm still single and available in the future.. hahahah...

dia adalah my beloved cousin..
tak payah mention namalah..heheheheh..
tengok ja gambar handsome dia..

actually dia keja kat johor sekarang nii..hehehehe..
kita mula rapat since secondary school lagi..
tapi tak rapat sangat sebab kita tinggal kampung yang lain-lain..

then,
mula rapat betul-betul masa form 5 kut..
sebab masa tu baruu kenal betul-betul cousin belah bapa ni..heheheh..
dan, kita rapat sampai my family thought we're couple..
haissh...
adakah boleh fikir macam tu...

saya pun jelaskan kat bapa yang kami rapat as cousin2 lah..
yala bapa tak suka kami couple with cousin ni..darah panas katanya...
huhuhu..

tapi..
memang saya sangat caring dengan ni orang..tak boleh dinafikan..
dan beliau juga..
kami gelar diri masing-masing pun 'COUSIN'..
dia panggil saya COUSIN dan saya juga begitu..


now,
kita sama-sama ada kat semananjung..
tapi tak pernah jumpa..hahaha..
he asked me go to singapore..
yala dia kat johor kan...tapi..saya tak berani...
kalau ada kawan beranilah..kalau nak pergi berdua tak berani..hahahahah..

btw,
saja nak cerita pasal cousin saya ni..
sebab tiba-tiba rindu dengan dia...heheheh....
oh!ya..
HE'S STILL SINGLE N AVAILABLE..
(dengan apa yang dia cerita kat saya lah..hehehe)

p/s:
cousin, selamat hari raya haji...balik sabah tu jan lupa bawakan aku kulepis.. aku nda terbalik ni.. T_T


Love ^_^

No comments: